Dalšími účastníky genderového panelu byli Ladislav Šťastný (Rada pro reklamu), Petra Havlíková (Nesehnutí) a Vilma Hušková (Rada pro rozhlasové a televizní vysílání). Tomáš Pavlas publiku představil příklady sexistické reklamy a otevřel debatu o přípustných hranicích a regulaci reklamy. Otevřená společnost v roce 2013 vydala manuál na posuzování sexistické reklamy „Jak na sexistickou reklamu“, a to ve spolupráci s Nesehnutím.
Záznam celého panelu včetně diskuse můžete zhlédnout ZDE.
Panel byl součástí projektu Systémová změna v diskriminačním zobrazování žen a mužů v reklamě. Projekt podpořila Nadace Open Society Fund Praha z programu Dejme (že)nám šanci, který je financován z Norských fondů.
Setkání odborníků z řad médií, reklamy a neziskového sektoru organizoval Institut komunikačních studií a žurnalistiky Fakulty sociálních věd UK ve spolupráci s Radou pro rozhlasové a televizní vysílání a Ministerstvem kultury.